Wednesday 15 February 2017

Cours De Formation Au Forex Malaisie

50usd menjadi 2000usd Saisissez votre nom et votre prénom par courriel. Forex berada di dalam kamus hidupku bila ada seoarang kawan dalam MLM berkata dia dah tak buat MLM lagi kurang untung dan dia berksin2 dgn Forex dan Emas. Jadi aku pun punk kenapa dia ke arah itu. Jadi aku mulakan recherche pasal Forex. Aku terjumpalah satu sifu pada yang terkenal dgn courtier FXCM. Aku mula mengenali beliau berme dgn baca kandungan websitenya, séminaire, bengkel2 susulan. Lepas séminaire je aku berjinak2 dgn demo commerçant de memang bole buat duit kerana dah 3 kali aku jadi kan 300usd jadi 1000usd dlm masa sebulan. Kemudian aku beralih ke trading réel. Singe yang berlaku. MC kawan2 MC. Aku buka acct demi acta duit simpanan ku mula susut. Lepas tu aku mencari2 pédomane dimanakah kan ku cari ganti sifu tadi yg bole ajar aku trading yg sebenar. Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu Aperçu. Rupa2nya mereka dans adalah cambahan daripada sifu pertamaku. Dan mereka kenakan rm5000 utk entraîneur berkumpulan. Masa tu wang simpanan hanya tinggal sedikit. Jadi aku batalkan niat berguru dgn mereka. Aku tak putus asa dan kebetulan dalam laman web témoignage kumpulan kedua tadi ader seorang etang mengunakan nick Jebat. Tapiii bukan lahh sifu Jebatfx. Kebetulan nama mereka sama. Aku pun hantar courriel dan akhirnya aku sempat discuter dgn dia dan dia katakan dia pun bukan bagus sangat dan dia berkata kalu dia dapat 60pips sehari pun dah ok. Dia mencadangkan aku kepada SIFU ke pada SIFU kedua tadiii gtgtgt SIFU JEBATfx akhirnya aku ke laman web Rahsiafx dan mengikuti soutien en ligne di situ. Tapiii aku tgk cara Jebatfx ni sangat berlainan sebab le jour mengamalkan EW dan swing di mana sifu pertama ku kurang mendedahkan teknik tersebut. Aku tertarik dgn teknik tersebut dan BBSTnya (Achat Bottom Sell Meilleur système de trading) dan terus aku mendaftar bengkel avance pada 20 Okt 2010 tanpa buat apa2 persédée-susah juga nak faham. Bila dalam bengkel RM900 sifu Jebatfx, baru aku tersedar yang nikmat Forex memang susah dikecapi, tapi sifu pertama mengatakan mudah je guna indicateur dia je dah bole buat profit. Sebenarnya kwn2 analyse graphique nu dan swing memang mantap dan jangkaan dia lebih tepat drp indicateur2 di pasaran. MM-Gestion de l'argent, le plan de négociation, SL-Stop Loss dan profit partiel juga sangat penting. Perkara2 tersebut sangat2 ​​ditekanan oleh sifu Jebatfx dan ianya perlu la masse utk mengamalkannya. Aku juga disarankan habiskan menotte de babypips ada sekolah Forex de laman web tersebut dan aku masih belajar. Penat rasanya belajar Forex ni da 3tahun da masih tak profit. Ada rakan Forex kata rehat dulu, ada kata mungkin dunia Forex ini bukan milikmu cikgunaza. Mungkin untuk orang lain dan kau tak sesuai. Dan ader kata mgkina kita tak untung sebab tak berkat négocier contohnya mungkin tertinggal solat ke atau tak baca bismillah ke. Atau kurang bersedekah ke. Ada juga menasihatkan, mungkin, aku, tidak, menganalisis, betul2, kenapa, aku, rugi, setiap, tradingMC. Semua pandangan rakan2 ku kaji dan cuba amik iktibar. Bagiku dunia Forex ini memang lubuk duit tapiii kepada org2 yg mendekat diri kepada Allah swt, berdisiplin, matang bertindak jika perlu sahaja, suka menkajimuhasabah diri, plan de commerce ada, kurangkan beremosi balas dendam, org yang sihat, org yg bole fokus Ada sokongan drp org sekeliling (kawanfamili). Forex ini memang perlu masa utk matang et tak boleh mudah mengalah (macam menyelesaikan puzzle atau menyelesaikan mathématiques supplémentaires) Témoignage ini adalah yg manis dalam hidupku kerana tak pernah aku berjaya débutant tak pernah rasa wdraw 1K usd baru2 ini, alhamdulillah. Rezeki ini datang ketika aku tertari2 rezeki lebih utk anak2 yang nak bersekolah janv. 2012 dan menikmati hidup ceria seperti kanak2 lain. Alhamdullillah ilmu yg diturunkan kepadaku dan iringan daa2 rakan2 Asiafxtraders serta famille akhirnya membuahkan hasil. Terima kasih sangat2 ​​kepada Jebatfx dan rakan2 Asiafxtraders (Bro Faxiste, Aqram, Aziz, Killerbees dan lain2) yang tak jemu2 melayan soalan2 bodoh et amp bernas daripadaku. Akhirkata kepada rakan Forex yg baru, cube de teknik BBST EW bro Jebatfx. Désamorçage itu, hati2 dgn overconfidence dan jerat nafsu. Teruskan menuntut ilmu dan commerce lah mengikut kemampuan kewangan diri dan jangan meminjam pada org atau pihak banque atau pihak Le long buruk padahnya. Bersyukurlah dengan nikmatnya Allah swt berikan walaupun sedikit. Bagi aku pula, aku berazam akan cuba perbaiki diri dlm bhgien swing tournant structures. Insyallah, sama2, lah, kita, berdoa, agar, aku, lebih, mantap. AminnnYa Rabballalaminnnn. Di bawah adalah contoh bagaimana saya mula commerce dengan modale 50usd menjadi 2000usd. utk rujukan eta sama2 lah kita berdoa agarre saya lebih mantap. AminnnYa Rabballalaminnnn. Di bawah adalah contoh bagaimana saya mula commerce dengan modale 50usd menjadi 2000usd. J'étais un autre pourcentage à abandonner sur le marché des changes. Quand je me suis inscrit à l'Asie fx cours avancé, j'ai été étonné de la façon dont un seul mot peut affecter tous mes métiers. La plus grande chute a été le courtier X. Maintenant, mon objectif est d'aller international et commencer à sourire. Un esprit clair pour un demain heureux. Merci à abang jebat très, très Achetez Bottom Sell Haut Mon 2e Témoignage - usd8 devenir usd1k en 1 semaine salam dan selamatabehtera Allhamdullillah keputusan aku joindre classe aft tak salah. Terima kasih pada sifu jebatfx. Kerana tak jemu, mélayan, karenah, anak, murid, mu, ini. Insyallah aku takkan pandang kebelakang lagi. Zaman aku mencuba berbagai2 indicateur dah berlalu. sekrang ni terus menerus belajar dengan jebatfx tentang comportement du marché (elliotwave) Aku akui sampai sekarang pon aku bebe bebetul mahir dengan elliotwave. Tapi aku percaya jika rajin dan tak putus asa mesti Boleh. seperti, juga, pesan2, sifu, kata, iaitu untuk, mahir, elliotwave, makan, masa, jadi jangan, donner, Untuk, semua, bukti, ka, bawah, nih, ss, bermodalkan..usd8, menjadi, usd1.1k, dalam, masse, lebih, kurang, seminggu. Tiada apa yang mustahil ..tapi untuk yang baru-baru tu jangan lah ikut plak macam ss tu. Pelan-pelan kumpul pengalaman, capital dan jaga moneymanagement. Bila-bila essayer de comprendre quels types de comportement du marché ont élevé pour réussir et rentable, et s'en tenir à elle, qui est l'un des facteur clé pour devenir un commerçant de succès 1 Mois Immediate Result Après l'atelier de Jebat Cher Sifu Jebat, En réalité, j'ai commencé à essayer de trouver un moyen de négocier avec Sell Top Buy Bottom depuis l'année 2006 (l'année où j'ai commencé à échanger des devises) tout en maintaning un style de trading moins stressant, mais j'ai échoué misérablement . Je n'ai pas abandonné cependant, parce que je ne pouvais pas supporter la pensée de ne pas être capable de faire ce que je veux. Le fait est que gagner des pépins comme. Un Trader Forex prend beaucoup de travail, mais je ne vois pas que nous avons d'autres options. En outre, j'aime le Forex, donc je n'aime pas travailler dur. Suivre la voie de Sell Top Buy Bottom est un processus étape par étape. Je sais que tant que je me déplace dans la bonne direction, je fais des progrès. Comme Sifu Jebat dit, il n'y a aucun doute que faire de l'argent dans le marché Forex n'est pas facile, ayant une stricte gestion de l'argent ne nous sauvera pas des requins. C'est pourquoi Sifu mettre en œuvre une stratégie de négociation avec un EDGE sur le marché, un EDGE pour entrer dans le commerce plus probables, un EDGE qui survivent toute la nuit sans sommeil. Ci-dessous montre le résultat immédiat après la classe Sifu, et c'est grâce à ma persévérance. Je ne dis pas cela pour se vanter. J'espère seulement encourager autant de commerçants que possible pour commencer à prendre des mesures vers leur passion. Depuis février 2011, je suis passé d'être un commerçant Breakout à un commerçant Swing. Amp le voyage commence. TQ SIFU. Swing Style - Vendre haut n Acheter bottom Vendre Haut n Buy Bottom. Itulah kata-kata yang sering di dengar dr bro jebat. Kini saya telah mampu lakukannya. Terima kasih bro jebat kerana sudi membimbing dan mengajar dire apa itu Swing Trade. Le commerce comme une tortue 200usd menjadi 2kusd Assalamualaikum kepada semua, Perjalanan Dunia Forex jusqu'à aujourd'hui. Mula kenal forex pada tahun 2008. membre yg mengajar saya dengan stratégie Chaos. Dengan demo akaun bole jadi MC .. Donc tukar stratégie..cari ilmu lagii..kali nie guna Moyenne mobile n nombres d'or pulak dgn mak minah usa dgn byran rm5k. Langsung tak jadi .. cari lagi ilmu. Pada hujung tahun 2008 mula mengénale jebat blogspot dgn prévision kat situ yg ganjil bagi saya. Hihihihi..mula2 tak minat dgn gj nie..bila dah suivi quotidien kat situ. Minat pun mula timbul. Masa nie baru nak mendalami ilmu Ew stratégie dgn vendre top n acheter bottom. Mula beranikan diri dengan berkananan dgn bro azmi (jebat) pada ketika itu. Syukur, pada, tuhan, kerana, membre, petunjuk, untuk, berguru, dengan, dia, nie. Bro jebat bnyk mengajar saya untuk mengenali lebih jauh dunia forex..bak kata bukan senang nak jadi succès dalam forex. Tapi dengan stratégie yang betul..ilmu n pengalamam. Mentalité yang kuat serta tidak terlalu être-emosi adalah kunci yg penting dalam menentukan perjalanan kita dalam forex nie. Selepas setahun mengikuti blogspot..ambik keputusan s'inscrire Personal Coaching dgn jebat. Ketika ini lah fahamam mula bertambah n keyakinan diri mula melonjak. Hihihii..Tak rugi dan berbaloi berjumpa dgn gourou mcm die..Sell top n Acheter bottom memang sesuai bagi saya. D bawah adala contoh bagaimana saya mula commerce dengan modale 200usd menjadi 2kusd dengan MM. So kepada yg ingin bejaya, cube EW n stratégie BSTS nie. Salam dan selamatéehtera. Aku pernah giveup dalam forex .. asik menopup je kejenya..wd langsung takde. sampai lah satu hari tu aku buat keputusan untuk joindre classe jebatfx (asia traders forex) aku niat dalam hati..kalau tak dapat quelque chose dari classe tu kene ucap selamat Tinggal kepada arena forex lah jawabnya. Tapi bila dah rejoindre classe tu..baru aku tahu cara commerce yang betul..pandangan cerah di hujung jalan..heheheh. Yang penting sekrang terus menerus belajar memahami comportement marché dengan jebatfx et le geng. Donc, ni lah screen shot aku..perfomance commerce beberapa hari lagi nak raya ..ahahha..bayangkan rm2000 untuk belanja raya..lumayan ke takuntuk aku la masse de memam macam durian runtuh la .. Biar écran de prise de vue tu untuk buat keputusan samada nkorang nak Se joindre à la classe ke tak. hehehe ok sampai sini hingga témoignage seterusnya .. klu kt chat de blog sifu jebat, dorg panggil saya PB..dulu saya byk diam je kt blog sifu..tp dah 1tahun ikut blog tu..blajar tntg EW..cume smpai skrg xphm BSTS (sebab aku belum se joindre à lagi kelas sifu Jebat) .. tp klu sifu kate BSTS, dire rase tu tanda2 untuk ouverture..slalu nasihat ttg Partial Fermer n Retirer (ayat siapa lagi klu bukan sifu jebat) .. Mais de toute façon, grâce à lui pour le partage du tableau et Analyses .. Izwan aka Penambak. baru Sedikit sur péngalaman trading fx nie..mula2 dgr dari membre kat sini. Ada yg guna croix ma n chaos alligator so saya jeu de mots kena ajar commerce guna stratégie nie. Lama2 tak pernah succès. Ensuite, mula ingin mendalami bidang nie dgn mengikuti kursus forex dgn mak minah dari miami c mirriam nama nya dari richesseur. Dgn bayaran 5k rm stratégie rupanya die ajar ada. Lah basic je..lama2 tak serasi dgn stratégie nie..so dah nak donner. Mula merenung tableau ew jebat mac 2009. mula2 tak retir apa ew nie. Hari2 tgk so mula cubain ingin tahu..msg bro jebat n nak tahu mcm stratégie mana die gunakan. Bila dah lama mengikuti dlm salle de chat n ym n cuba commerce vendre haut n acheter bas. Ada perbezaan yg nyata dgn stratégie die ajar nie. Mouvement du marché melihat. Mula mengenali côté tecknikal de la négociation fx. Nie et amat penting jika nak berjaya. Modèle d'onde, modèle de diagramme semua nya membre pengalamam baru buat saya. Jadi terus daftar nak ambik kelas coaching personnel dgn jebat. Déc 2009 jumpa face à face dgn jebat, tunjuk entrelacé le sangat memuaskan. Mula mendalami ilmu ew n dgn bsts untuk le commerce. En Jan 2010, commencez le commerce dgn ilmu ew n bsts. Dlm masa 2 hari session dgn Jebat, dah buat sejarah rekod baru dlm négociation saya dgn gagner 500 pips. Tak sangka2 betui le kata bro jebat volatil marché hanya bole commerce dgn en utilisant le style swing. Dan dlm masa sebln dah gain 1k usd. Alhamdulilah tak sangka bole gain mcm nie. Kepada yg baru ingin cuba fx, hati2 dgn kata manis org atau jelama yg mengakui diri hebate dlm dunia forex contoh c mirriam nie. Dunia forex tak le seindah yg d sangkakan. Saya recomment ew je. Vendre top buy bottom swings style à long terme. Nie yg di ajar oleh bro jebat .. la meilleure stratégie que je connais. Tak rugi korban kan la masse et l'untuk belajar dari die. Merci Sifu Jebat J'ai appris à échanger seulement en UNE paire. Je ne veux pas être un cric de tous les métiers, maître d'aucun. J'ai appris qu'une fois qu'une tendance sur le marché Forex est en place, il pourrait durer des semaines, parfois jusqu'à des mois et des années. Par conséquent, j'ai appris que le commerce dans la direction de la tendance MAJOR. Dans le marché haussier, acheter sur les trempettes sur le marché baissier, vendre sur les rallyes. Je fais et toujours faire des erreurs, mais le marché va me sauver quand je commerce avec la tendance. J'ai appris à avoir un plan commercial. Je cherche des modèles de diagramme à la fois hebdomadaire, quotidienne et horaires h4 et de découvrir les niveaux de SL crucial. Ensuite, je descends à des cadres de temps plus petits que pour chercher 65533best entry65533. J'ai aussi appris l'importance de la gestion de l'argent. Ce n'est pas combien je fais, mais c'est combien LONG je survivre dans cette entreprise. Trading de grandes tailles de lot n'est pas seulement contre le principe de la bonne gestion de l'argent, il draine mon émotionnellement. Trading petite taille du lot est moins exigeant, il est plus facile pour moi de couper la perte que je suis conscient qu'il ya beaucoup d'opportunités à venir le long du chemin. J'ai appris à échanger sans émotion. J'accepte les pertes en grâce, tout comme j'accepte les victoires dans la joie. Je ne vais pas me venger de ma perte, au lieu de cela je vais laisser le marché se jouer et attendre la prochaine occasion. J'ai appris à protéger mon profit en déplaçant stop-loss au break-even. De temps en temps, je vais obtenir arrêté, mais comme je le commerce avec la tendance, il ya une forte possibilité que le prix gardera tendance et ne m'arrêtez pas. J'ai appris à rester à l'écart lors d'annonces de nouvelles importantes. Je ne pouvais jamais anticiper les mouvements du marché lors des annonces de nouvelles. En outre, si je fais des profits au cours de la négociation normale, pourquoi devrais-je me dérange avec le commerce de nouvelles Okay, ini bukan kata-kata yang aku karang sendiri. Tapi aku citer dari post quelqu'un d'autre. Tahun pertama trading forex, je ne comprends pas vraiment apa yang dia bebelkan. Et j'ai perdu tout mon argent. Je suis totalement nul (-ve peut-être) la connaissance. Tahun kedua trading, j'ai appris dès le début. Mula ikut plan de négociation dari Tuan Jebat (Comptage des vagues Elliot), dan masuk séminaire beberapa kemudian (BSTS 1,2,3). Sekarang, bagi aku, mari kita berçant avec le Marché. Ke manapun arah marché bergerak, telah ada satu posisi yang benar. Jadi, tinggal melihat profit bergerak dari 2 chiffres ke 3 chiffres ke 4 chiffres dan seterusnya. Biar nombor-nombor de bawah memberikan jawapan (voir annexe). 5k usd devenant 50k usd en 1 mois Salam. Nama dit Raimi Rusydi (Twister), sekarang Twister seorang Forex trader sepenuh masa. Twister seorang Heavy Swing Trader, yang kebiasaannya tenir la position hampir sebulan. Dan teknik ini memerlukan ilmu pengetahuan Teknikal Analyse yang tinggi, supaya mengurangkan kesilapan yang dibuat. . Twister adalah murid abang Jebat lot 1, pada Twister ilmu yang diberikan oleh abang jebat adalah pelengkap kepada cara twister commerce, kerana abang jebat menggunakan analyse teknikal, dari situlah twister mengenali analyse teknikal dari apa yang diajarnya. Performaan teknikal analisis twister belajar dari abang jebat, dari seminat twister berpuas hati dari apa yang diajarnya, twister terus masuk kelas coaching personnel sebulan selepas itu .. Hampir setahun selepas itu barulah twister bizar-benar membuat duit for forex, kerana teknikal analisis memerlukan masa yang Panjang untuk belajar, hampir setahunlah setiap hari Twister belajar dengan abang jebat, melalui soutien en ligne yang diberikan pada twister. Abang jebat adalah gourou terbaik yang twister jumpa, kerana sebelum ini, twister banyak mémasuki kelas-kelas lain, baik didalam Negara mahupun dilar Negara. Dan disertakan untuk tatapan et un semua SS Twister. Dan ia tidak terhenti disitu, compte twister berkembang setiap hari dan lagi dan lagi dan lagi65533 Merci Abang Jebat. Raimi alias Twister BSTS LE MEILLEUR Dengan teknik Elliot Vague dan BSTS, aku dpt gandakan modale aku hanya dalam masa 1 bulan. Tq sifu Jebat pour m'enseigner. BSTS terbaik. Amer aka mincho 400 Bénéfice en 1 semaine TQ sifu. BSTS memang mantap. 14k usd en 1 semaine avec seulement 1k usd capital initial Terima kasih sifu jebat kerana sudi membimbing saya. Tidak sia-sia saya joindre kelas sifu. Akhirnya segala kerugian dan pengorbanan saya dalam forex selama beberapa tahun dpt couvrir hanya dalam masa 1 minggu saja. Syukur alhamdulillah dan terima kasih sekali lagi. Itulah yang buat akou minat tul ngan AFT ni. Camner nak dapat kaedah ni tul ke bleh dapat. Aku pun ngk portfolio dia..uiiik semua dia dapat top n bottom..sejak ari tu aku jeu de mots layan web AFT ni..layan dia punya supporter chat dan EW dia pun aku dapat tangkap top n fond masuk hari keempat aku buat keputusan nak Le séminaire de pi, le kena pergi utk blådar ew dan bsts.29608. Aku ke séminaire Tu dia ehh..dari 9h30 sampai 6:00 pm ikut jadual asal tapi terlajak sampai kul 19 h 00.si jebat ni memangtak lokek ilmu ada jer nak kongsi pengalaman dan teknik memorex ni .. 30608 commencer le commerce guna BSTS dan EW. Mak aihh..tak tension langsung amat berbeza ngan indicateur aku guna sebelum ni..signal utk sellbuy pun nampak awal. Bila ada bsts dan supporter Masta Jebat dekat chat AFT bertambah syok memorex..tekan ve. Tekan ve. Tak yah, nak, tunggu, lama2, tapi, bukan, tekan, kosong, dan bukan, setiap, masse, boleh, tekan. Kena tunggu tau EW, Haut atau Bottom, kena tgk BSTS 1, BSTS 2 dan BSTS 3..SL pun nak kena jaga la..ada gak kena SL tapi encore profitBila dah dapat haut ou bas memang tak susah hati punyalah. Jgn gatal tangan nak tambah commerce bila dah separuh jalan dah ler..Syukur. Bukan setakat Duit séminaire AFT jer dapat couvrir balik duit séminaire yang aku pergi sebelum ni pun dah dapat couvrir balik..Makin lama tenung BSTS ni makin banyak dapat info..Blajar buat EW pun meilleur pasal nko leh mintak jebat vérifier betul ke taksementara nak pandai Bila dah pandai nk komenlah pulak EW yang dia prédit tu..dia ouvert gila punyalah dia pun tahu buat salah jugak tapi setakat hari ni asyik aku jer yang salah Portfolio aku tak nak attach la. Vous devez être membre pour laisser un commentaire Cliquez ici pour annuler la réponse. Plan nak pergi Personal Coaching plak..Org dari Oman. Brunei. Indonésie, Spore dll pun datang buat PC ngan Masta Jebat rugi kita kat Malaisie ni tak ambil peluang..Cuma aku nak nko org percayalah. Nko orang takkan menyesal bila pegi séminaire AFT dan U TRAVAILLER COMME UN PRO. Je voudrais exprimer ma gratitude tout ce que tu m'as demandé. Trillion de remerciements. En espérant que u continuera à me fournir et d'autres avec de grandes astuces et astuces Mohd Hafiz aka BlacksnowKnowledge est la clé de vos profits. Nous sommes fiers du succès de nos clients et proposons une éducation moderne et qualitative en appliquant une méthodologie unique développée chez TeleTrade. Éducation au bureau Les formations en face à face constituent l'une des formes de formation les plus efficaces. Un vaste réseau de bureaux de représentation TeleTrade est à votre disposition. La commodité de cette méthode est évidente: vous décidez du lieu et de l'heure de votre séance d'entraînement. Formation en groupe Plongez dans l'environnement de travail de notre auditorium de formation et partagez l'expérience avec vos stagiaires. Des séminaires gratuits et des cours de maîtrise dans un bureau de TeleTrades servent de point de départ pour votre bien-être financier. Pour ceux qui prennent leur première étape dans le commerce sur l'échange Pour ceux qui sont habitués à travailler dans une équipe et ne peuvent pas vivre leur vie sans interaction personnelle. Inscrivez-vous à la formation Formation personnalisée avec instructeur personnel Un tuteur expérimenté partagera tous les secrets de la négociation sur les marchés financiers. Votre instructeur personnel se concentrera uniquement sur vous l'apprentissage, sans être distrait par d'autres clients. Vous pouvez planifier vos cours, convenir du temps avec votre tuteur. Pour ceux qui aiment examiner les choses en détail et ont fermement décidé de prendre toutes les nuances de faire de l'argent sur les marchés financiers Pour ceux qui ont besoin d'un horaire de formation personnelle. Inscrivez-vous à la formation Apprentissage à distance Inscrivez-vous à la formation Prêt à apprendre à gagner sur les marchés financiers, mais n'ont pas la possibilité ou le temps d'assister à des cours de formation au bureau spécialement pour vous, nous avons développé un système d'apprentissage à distance en organisant des webinaires. Gagnez de vastes connaissances disponibles dans le cadre du programme de formation basé sur le bureau du confort de votre hom Les erreurs dans le commerce sont inévitables, surtout si vous êtes un commerçant débutant sur les marchés financiers. Mais en étant conscient des pièges, vous pouvez minimiser les risques. C'est pourquoi nous recommandons à nos clients de terminer un cours de formation de base pour les débutants avant qu'ils commencent à exécuter des opérations commerciales sur un compte réel. Bases de cours de base des marchés financiers Conduite gratuitement dans le bureau de l'entreprise Plusieurs classes par choix Horaire flexible: les cours se déroulent l'après-midi et le soir 1. Cours d'orientation Les instructeurs expérimentés partageront des idées et vous expliqueront ce que sont les marchés Forex et financiers. . Vous apprendrez comment effectuer des analyses de marché et prévoir les fluctuations des taux de change, des stocks, des métaux précieux et des prix du pétrole ce qui vous aidera à faire des profits vraiment élevés sur l'échange comment rester calme dans des situations stressantes tout sur les aspects psychologiques du commerce. Vous gagnerez des connaissances théoriques solides et une plus grande confiance, et, surtout, vous déterminerez dans quelle mesure vous êtes intéressé à négocier des instruments financiers (ou sur les marchés financiers). Les cours sont organisés dans l'après-midi et le soir, vous pouvez choisir un plan d'horaire le plus approprié pour vous. Chaque classe dure 1,5 heure. 2. Cours pratiques Vous examinerez plus attentivement les instruments de négociation, les tactiques de négociation et les stratégies, et développerez les compétences nécessaires à la négociation de votre propre chef. Vous apprendrez comment échanger sur le terminal MetaTrader 45 pour le commerce sur le marché financier avec de vraies citations en temps réel en utilisant un compte de test. La fréquence et le calendrier de vos cours est déterminé par vous. 3. 50.000 compte de test Les clients qui se sont inscrits à un cours de formation de base sont offertes une occasion unique de construire des stratégies commerciales rentables sur un compte de démonstration, sans risquer leur propre argent. Les fonds destinés à la négociation de 50 000 sont fournis par la société. Après avoir acquis des compétences de trading réel sur un compte de test, vous pouvez gagner de l'argent sur un compte réel. Lors de l'ouverture d'un compte réel, chaque client obtient un bonus de 24 par an Inscrivez-vous pour le cours L'information présentée sur ce site n'est pas une base pour la prise de décision d'investissement, mais seulement la présentation d'introduction. Avis de risques: Le commerce des marchés financiers (en particulier le commerce avec l'utilisation d'outils marginaux) ouvre de nombreuses opportunités et permet aux investisseurs, prêts à courir des risques, à obtenir des bénéfices élevés. Mais les investisseurs supportent également un risque potentiellement élevé de pertes. Par conséquent, avant le début du commerce, il est nécessaire d'étudier la situation de manière globale en tenant compte des sources financières et des connaissances disponibles afin d'éviter les risques potentiels. En cas d'utilisation de l'information du site TeleTrade, la référence à teletrade. my est obligatoire. L'importation automatique de matériel et d'informations provenant du site est interdite. S'il vous plaît n'hésitez pas à contacter notre service des relations publiques au cas où vous avez besoin de soutien ou de conseils .. 2000- 2017. Tous droits réservés. Ce site est géré par Teletrade D. J. Limited 20599 IBC 2012 (Cedar Hill Crest, CP 1825, Villa, Saint-Vincent-et-les Grenadines) Participation de TeleTrade aux organisations autoréglementées: Le Groupe TeleTrade accorde une attention particulière au développement de la réglementation des marchés financiers. Nous sommes intéressés par la base légale qualitative fournissant les conditions les plus confortables pour tous les participants du Forexmarket, travaillant dans le pays. TeleTrade est l'un des initiateurs de la création de l'organisme d'autorégulation pour le partenariat sans but lucratif Centre pour la Régulation des Instruments Financiers Off-Exchange et Technologies et l'un des membres de l'Agence de régulation financière des participants russes des marchés financiers internationaux. Swing Trade - La voie vers le succès dans le Forex (Turning Novice en Smart Trader Forex) Malaisie Forex Training Center est conçu pour offrir aux traders novices de devises avec un large aperçu du marché Forex. Le cours couvre tout, de la lecture des devis forex à la négociation sur la marge, en utilisant l'analyse technique pour identifier les tendances du marché et les possibilités, et bien plus encore. Notre Atelier Forex est un programme de formation complet conçu pour enseigner aux investisseurs comment. 1. Reconnaître et capitaliser sur les tendances du marché à l'aide d'une stratégie de négociation Elliot Wave Swing. 2. Lire et analyser les tableaux de devises en utilisant un des outils techniques avancées spécialement fournis par nous appelés Bottom Bottom, vendre Top Trading System 2.1 amp 3.1 (BBST). 3. Gérer les risques et protéger les positions ouvertes à l'aide de la perte d'arrêt de fuite, de la stratégie d'entrée et de sortie multiples. 4. Anticiper et réagir aux événements économiques majeurs ayant une incidence sur les devises mondiales. Avec le programme, vous recevrez également un compte de démonstration avec 5000 en fonds virtuels, afin que vous puissiez appliquer les leçons apprises sur une plateforme Metatrader 4. 5. Le cours se concentrera sur la stratégie gagnante de trading Forex afin d'identifier un bon métier gagnant rentable et. Comment faire de l'argent en prenant l'occasion du marché actuel. Temps. 10h00 - 17h00 Frais. RM 3500 S'il vous plaît cliquer sur le lien jaune ci-dessous et remplir le formulaire pour plus d'enquête et de prendre rendez-vous. Je vous remercie. Emplacement. Niveau 3M, Salle de conférence, Centrale Pantai Hillpark, Jalan Pantai Murni 1, Bangsar Sud, 59200, Kuala Lumpur. Veuillez envoyer vos nom, prénom et adresse. À jebatfxyahoo pour s'inscrire à n'importe quelle date de séminaire respectif Contactez-moi au 012 - 288 6962 (Jebat) pour de plus amples informations sur la façon de rejoindre nos ateliers.


No comments:

Post a Comment